miercuri, 7 martie 2012

Steaua va jua in Ghencea partidele de Liga 1 programate pe teren propriu

Steaua se intoarce in Ghencea. Declaratia a fost facuta de finantatorul Gigi Becali, care a anuntat oficial data cand Steaua va juca primul meci in Ghencea, dupa 9 luni.

Becali a spus, la sport.ro, ca ros-albastrii vor juca urmatorul meci de acasa in Ghencea. Pe National Arena nu se mai pot face pregatiri, pentru ca incep lucrarile.

“Urmatorul meci de acasa se joaca 100% in Ghencea. Eu l-am anuntat la Liga, am obtinut aprobarea si mi-au spus ca il pot anunta. O sa ne si antrenam acolo. Pe National Arena nu ne mai putem pregati pentru ca de luni incep lucrarile. Eu zic ca se poate juca dupa ce se fac lucrarile. O sa se puna gazonul, iar dupa 2-3 saptamani putem sa jucam si noi acolo. De ce sa nu putem? Nu de aia il pun, sa jucam pe el?”, a declarat Gigi Becali in direct la Sport.ro.

Steaua a plecat din Ghencea pe 15 iunie 2011, stelistii pregatindu-se la baza de pregatire de la Mogosoaia, precum si la Buftea.

Urmatorul meci al Stelei de acasa va fi cel cu Astra Ploiesti, pe 18 martie, dupa cel din deplasare cu U Cluj.

De precizat ca pentru meciul U Cluj - Steaua, Gigi Becali a declarat ca schimba toata echipa. Si asta dupa ce ros-albastrii l-au dezamagit pe Gigi Becali la meciul de la Mioveni.
Citeste stirea completa in paginile site-ului mondonews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu